قهرمانی مقتدرانه معصومی در کشتی آزاد امید‌های جهان | ۲ طلا و یک برنز ایران در ۵ وزن نخست-راهبرد معاصر
ضرب سومین طلای کشتی ایران در آلبانی به نام یوسفی شایعه عجیب تغییر قرعه‌کشی در آلبانی؛ حریفان تغییر می‌کنند؟ دستگیری و هلاکت ۸ تروریست جیش‌الظلم در عملیات سپاه و فراجا تساوی ۴ گله فولادی‌ها در هفته نهم لیگ برتر | کادوی یحیی برای پرسپولیس یک شهروند غیرنظامی در پی حمله اسرائیل به ایران به شهادت رسید + عکس قیمت جدید محصولات ایران خودرو آبان ۱۴۰۳ + جدول شرط استعفا برای شرکت در انتخابات شورا‌ها برداشته شد پزشکیان: پاسخ مناسبی به تجاوز رژیم صهیونیستی خواهیم داد چند راهکار ساده برای درمان بی اشتهایی کودکان ویدئو | تصاویر آخرالزمانی از شدت طوفان در مالزی آمار فوتی‌های تصادفات در ۶ ماه اخیر اعلام شد بانک مرکزی به بانک‌ها: تراکنش‌های غیرعادی راگزارش دهید محکومیت دوباره کنعانی‌زادگان | رأی ۵ میلیاردی علیه مدافع پرسپولیس تمام شمش‌های حراج امروز فروش رفت + قیمت خبر خوش واریزی معوقات برای این گروه از معلمان آموزش و پرورش + جزئیات

قهرمانی مقتدرانه معصومی در کشتی آزاد امید‌های جهان | ۲ طلا و یک برنز ایران در ۵ وزن نخست

نماینده سنگین وزن ایران برای دومین مرتبه به مدال طلای رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی امید‌های جهان دست یافت.
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۱ - ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - 2024 October 26
کد خبر: ۲۶۱۲۷۰

به گزارش راهبرد معاصر، در پایان رقابت‌های ۵ وزن نخست کشتی آزاد امید‌های جهان در آلبانی، نمایندگان ایران صاحب ۲ مدال طلا و یک برنز شدند.

امیررضا معصومی دارنده ۲ مدال طلای جوانان جهان و یک طلای امید‌های جهان ۲۰۲۲، آخرین نماینده ایران در ۵ وزن نخست بود که در دیدار نهایی وزن ۱۲۵ کیلوگرم، مقابل آلن خوبولوف از بلغارستان به روی تشک رفت و در پایان با امتیاز عالی ۱۱ بر صفر به برتری رسید و برای دومین مرتبه صاحب مدال طلای امید‌های جهان شد.

معصومی پیش از این در دور نخست استراحت کرد، وی سپس ۱۰ بر صفر کومار آنیروده از هند را شکست داد و در دور سوم نیز ۱۰ بر صفر عبداله کوربانوف از روسیه را شکست داد.

معصومی در نیمه نهایی نیز ۱۰ بر صفر لوکاس استوددارد از آمریکا را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت.

پیش از این ابراهیم خواری در وزن ۶۱ کیلوگرم صاحب مدال برنز شد و امیرحسین فیروزپور در وزن ۹۲ کیلوگرم به مدال طلا رسید.

علی رضایی در ۷۴ و ابوالفضل رحمانی در وزن ۸۶ کیلوگرم، دیگر نمایندگان ایران در ۵ وزن نخست این رقابت‌ها بودند که با شکست مقابل رقبای خود از دور مسابقات کنار رفتند.

آزادکاران ایران در ۵ وزن دوم نیز شانس کسب ۲ مدال طلا و ۳ برنز را دارند. دیدار‌های رده بندی و فینال ۵ وزن دوم فردا یکشنبه برگزار می‌شود./ایسنا 

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده